The Infamous Middle Finger

Zzzzlurp!

Slurp så var jag bortspolad i universum. Världen väntar, trots att jag föraktat den i hela mitt liv. Tänker hitta världens fina perspektiv. Nu är jag borta. Flugit bort. Jag är fri. 
Bildkälla: Tumblr.com


Alltså Roe, det jag skriver nu kanske låter löjligt.. Jag visste aldrig mycket om dig. Men jag älskade hur du klädde dig och hur din personlighet var. Jag tror att du är super snäll, trevlig, rolig, häftig och super bra på att ge andra insperation. Jag insperades mycket av dig när du var A-Punk. Jag hade inte pratat med dig.. Jag trodde att du skulle tycka att eftersom jag inte hade samma stil som du skulle jag vara.. typ konstig. Men jag vill säga att många moderatorer, Jd's, Gostars och alla demdär andra, saknar dig. Dina vänner saknar dig extremt mycket, och det har skapats forum om dig och allt.
Lycka till i framtiden Roe. Vi kommer sakna dig. <3

Svar: Vad fint av dig. Tack!
R.

2012-08-08 // 10:54:53

Alltså Roe, det jag skriver nu kanske låter löjligt.. Jag visste aldrig mycket om dig. Men jag älskade hur du klädde dig och hur din personlighet var. Jag tror att du är super snäll, trevlig, rolig, häftig och super bra på att ge andra insperation. Jag insperades mycket av dig när du var A-Punk. Jag hade inte pratat med dig.. Jag trodde att du skulle tycka att eftersom jag inte hade samma stil som du skulle jag vara.. typ konstig. Men jag vill säga att många moderatorer, Jd's, Gostars och alla demdär andra, saknar dig. Dina vänner saknar dig extremt mycket, och det har skapats forum om dig och allt.
Lycka till i framtiden Roe. Vi kommer sakna dig. <3

2012-08-08 // 10:54:59

Vi tror på dig. <3

2012-08-08 // 10:56:14

<3

2012-08-08 // 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback