The Infamous Middle Finger

Blå.

Fick en uppenbarelse ifrån den heliga bibeln, ELLE. Ett reportage om "Höstens snyggaste skor" förde mig till en sida med skor i olika nyanser och jag såg ett par havsblåskiftande jodhpurs med nitar ifrån Church's. Aaaah. Jag tänkte att jag skulle fara in på nån b-skoaffär och hitta ett par liknande, eller åtminstone fina skor, jodphurs, men allt såg så b ut. Som jag förväntat mig. Hi hi.
Så jag köpte min systers gamla skor för fem tjugolappar och ett leende i mungipan. Dem här såg inte lika b ut. Perfa!
mine
Nöjd tjejs ben.
Jag vet inte vad jag ska ha dem till men det löser sig. Typ nåt Jeremy Scott-inspirerat. Färglatt. Neon. Glimmer.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback