The Infamous Middle Finger

Projekt - bra musik


Jag kommer inte vara kapabel till att dö innan jag lyssnat på världens alla bra låtar. Det är ett av mina livsmål, (nummer två är att förstå precis hur min ekvationskalkylator fungerar), och om det inte sker kommer jag antagligen att vakna upp som förruttnande lik och hemsöka folks hörlurar. Anyway, jag tänkte skriva upp alla låtar här. Så länge. Tills jag skaffat ett block. 
Kommer uppdatera listan då och då.
 
  • Pixies - Where is my mind
  • Vampire Weekend - M79
  • Maccabees - Toothpaste Kisses
  • Kasabian - Vlad The Impaler
  • Vampire Weekend - The Kids Dont Stand A Chance
  • Radiohead - Creep
  • Gorillaz - Clint Eastwood
  • Crystal Castles - Love and Caring
  • Ty Segall - Finger
  • Kasabian - Take Aim
  • Markus Krunegård - Samma Nätter Väntar Alla
  • Lana Del Rey - Kill Kill
  • Parken - Vad ska vi göra med Henry?
  • The Smiths - There's a light that never goes out
  • Timo Räisänen - Didn't we almost have it all
  • The Ark - Uriel
  • Belle And Sebastian - Get me away from here I'm dying
  • The Ark - Bottleneck Barbiturate
  • Belle And Sebastian - Dear Catastrophe Waitress
  • Escobar - Someone New


Helt fantastiskt hur bra din musikstil är, jag laddade ner mer än hälften av alla dom där låtarna på min spotifylista.

2012-09-16 // 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback