The Infamous Middle Finger

Goodnight, travell well.

Ibland förvånas jag över hur mitt huvud fungerar. Omedvetet lyckas jag skapa bilder jag aldrig funderat på innan, men när dem väl är där inser jag att dem funnits i mitt huvud hela tiden. Ibland förvånas jag över hur mina bilder blir, helt omedvetet, och ibland förvånas jag över hur fult jag ritar, hur jag inte kan framställa saker. Och när jag väl tänker efter är allting suddigt. Jag kan inte se mina egna penseldrag. Jag kisar när jag ritar. Och ibland håller jag den långt ifrån mitt ansikte för att se helheten, skuggan och känslan. Och vad betyder mina bilder? När jag väl tänker efter tror jag att jag vet. 

Men nu vill jag höra. Vad tror du att bilderna betyder? 
 
 
 


Äckligt imponerad här!

2012-09-16 // 21:16:45

Du är helt brilliant.
Tror inte jag behöver säga något mer.

2012-09-16 // 22:37:57

Jag älskar din konst.

2012-09-18 // 20:10:22

there's nothing i can say there's nothing we can do now

Svar: iiiiiiiiiiih
R.

2012-09-22 // 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback