The Infamous Middle Finger

Blod.

Bildkälla: tumblr.com
 
Fuck it. Jag har drömt om det här innan, fast aldrig lika verklighetstroget. På den senaste tiden har jag börjat drömma om saker, som jag senare inte kunnat avgöra om det varit dröm eller verklighet. 
I natt drömde jag att jag tappade mina tänder, igen. Och jag kunde inte veta om det hänt på riktigt, så jag kände efter. 
Jag googlade lite och hittade någonting HÄR:
"Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft."
 
Jahopp.


Oh my... aldrig tänkt på om MINA EGNA drömmar kanske betyder något... rätt läskigt det dära ändå .. o.o

** For realz??! Fettma ballt. B-)

Svar: Haha, inatt drömde jag att jag gjorde mitt franskaprov. Åååååh.
R.

2012-10-07 // 02:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback