The Infamous Middle Finger

Bygger karaktärer, skapar världar.

Jag tänker väldigt mycket. Folk påstår att jag överanalyserar, men det är inte möjligt. Folk har bara olika sätt att tänka på, och min grej är att tänka för mycket. Det finns någonting annat som får mig att fungera lika bra i verkligheten som att tänka. Jag ritar, tecknar upp min egna värld, bygger karaktärer, en blandning av blomsterängar och psykopater, krossade ögon till nytt liv.
Ska jag rita ska jag rita vad jag vill, och jag kommer mest teckna upp figurer och lustiga motiv ifrån mitt huvud.
Jag tänker visa er vad just min grej är, och ingen annans. Bilderna kommer kanske inte variera så mycket, men dem kommer vara mycket olika.
Är det ok med er?


Suveränt, kör på bah Roso !! ^0^

2012-06-01 // 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback