The Infamous Middle Finger

Yesterday.

Fredag.
Gick upp som vanligt, satte mig på porslinsstolen, råkade nysa och hela jag var blodig. Näsblodet forsade igen och det kom mer och mer i takt med mina hjärtslag. Klockan sju missade jag bussen på grund av att jag sprang omkring som en dåre med pyjamas och försökte hindra min näsa ifrån att förblöda totalt. Tänk vad mycket blod jag förlorat, och än är det inte över.
Fick ringa in till sjukhuset och fråga vad vi skulle göra.
Jag var alltså hemma igår. Fredag.
Vid två hade det slutat blöda, och min näsa var komplett frisk, förrutom förkyldningen - en annan historia.
Jag tog tåget och bytte med buss för att komma hem till mamma, där jag packade och gjorde mig i ordning. Jag och sju av mina vänner cyklade till stan, och det var mysigt. Vi blev dock måltavlor för flugor, myggor och andra maroderande kryp som kom i stora grupper på cykelvägen.
Det var verkligen fullt på stan och alla trängdes. Marknad. 
Jag lyckades i alla fall hitta en plånbok (MITT LIV ÄR KOMPLETT HALLELUJA) och mainstreamkläder ifrån H&M. Jelly Beans och godisremmar, eller vad fan man säger.
Vid åtta cyklade vi hem, stannade och typ skrek åt ett tåg som tutade tillbaka. Hann inte filma så mycket, men lite fick jag allt med.
Klockan nio var jag hemma igen, och jag hade cyklat i ungefär 2,4 mil, vilket gör att jag nu känner mig hälsosammare än jag någonsin varit förrut. Boo-yeah.
Plånboken är cerise, glansig och ifall man råkar rikta den emot solen blir man blind.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback