The Infamous Middle Finger

Stillmallar och kodmallar och allt det där....

Jag kan ingenting om koder, men jag har lyckats lära mig lite genom att utforska olika länkar och typ färger i siffror och sånt där. Vet ni vad? Jag lyckades få fram en någorlunda lyckad profil!! (enligt mig)
Jag vet att designen inte är komplett, och jag lever ärligtalat på tumblr, men så fort jag fått inspiration kommer ni se en mycket schniggare bloggdesign. 
Vad tycker ni än så länge? Är jag tråkig? Kommer ni begrava mig levande bara för att jag inte lagt ut någon mer bild jag ritat? Skrivskriv, och jag blir glad.
Skriv vad ni tycker om bloggen, ge mig kritik, tips på vad jag ska rita, frågor, you name it.
Xoxo


Hej! Jag har varit tillbaka där på gSm ett tag, haha. Dock inte aktivt, men har en modell.

Exymatra



Fast jag har tid för gSm nu så jag kan ju bli aktiv igen.

2012-05-28 // 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback