The Infamous Middle Finger

Schooooool.

Mycket skolarbete. Det tar snart slut, men jag har fortfarande en hel del kvar. Det är mindre än en månad kvar till sommarlovet, och jag antar att det tar slut snart. Jag har haft två prov, ett idag, ett igår och jag har ett imorgon också, vilket jag sitter och antecknar till just nu. En bok ska vara färdigläst, glosor ska kunnas, en uppsats ska vara inne. Nu minns jag, måste se om mitt omdöme på teknikuppsatsen har publicerats på fronter än.
Vänta här.
Jag kommer helt enkelt inte uppdatera så ofta som jag tänkt mig nu. Hemskt ledsen.

HÅLL KVAR!
Jag har insett att jag har börjat skadas. Det är svårt att föreställa sig, men jag får sår, blåmärken och jag har ständigt blodsmak i munnen. Hälsenor skrapas upp, går in i kanter, river mig på handen, benen fylls av blåmärken utan skäl och nu i snuvighets och pollen-tiderna har min näsa blivit så trött på mitt snorande att det rann blod ifrån den idag.
Om några veckor kommer ni att kunna se en fullständigt komplett blogg igen. - Med en bra design. Den jag har nu är bara en mall som är kapabel till att klara av mina stora filformat. Wooh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback