The Infamous Middle Finger

Let's pretend we're bunny rabbits.

 Jag började rita för någon vecka sedan. Två på natten. Det är den bästa tiden att rita på, för man känner sig både trött och pigg, ögonen är öppna men tankarna far omkring i huvudet, som när man sover, drömmer. Två är den bästa tiden, för då finns det bara en enda person vaken i huset och det är jag. 
Anyway, jag vet inte riktigt hur jag tänkte med den här bilden. Jag ville få fram perfektionism och våld, men det enda jag fick fram var skräp. Idag utmanade jag mig själv och provade på att färglägga bilden med vattenfärg, säkert 8 år gammal. Jag kan inte hantera vattenfärg, men jag kom undan lindrigt med resultatet. Det var länge sedan sist. Konst är ingenting för perfektionister, notera det innan ni scrollar ner till slutet av inlägget.
Det här suger. 
 
 
 
 
 


Vacker.

2012-06-24 // 16:54:04

Åh, vad fin!

2012-06-27 // 22:37:23

Vacker.

2012-06-30 // 18:46:14

Jättefin! Älskar resultaten och färgerna och ögonen och ja.. kan hålla på hela natten om jag vill xD

2012-07-24 // 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback