The Infamous Middle Finger

Nattmänniskor och packning.

01:26
Det är inte alls sent. Inte ett dugg sent. Grundskolans sista sommarlov har gjort mig till en nattmänniska, och jag har slutat sova normalt. Jag är otroligt pigg och somnar tidigast vid två. Sover väldigt dåligt, och vaknar vid tolv varje dag. Varför pratar jag om min sömn, och vem försöker jag övertyga? Jag är i alla fall vaken vid den här tiden på natten, och kommer alltid att vara. 
Snart ska jag åka ner till Portugal, och vi ska stanna i tio dagar. Packar. Det går väl helt ok. Problemet är att jag inte har några ballerinas eller flip-flops. What to do, what to do...
 
Ni är alla fullt medvetna om att detta är en ritblogg, jag med. Därför ska jag nu komma till saken.
Jag har gjort ett fan-art till Hanna Widerstedt. Är inte det galet? Tror inte att dem kommer gilla den, vad vet jag? Det är inte så vidare likt. Näsan och ansiktsformen, möjligtvis. Och hårfärgen, yeah. 
Jag läser Hanna Widersteds blogg, och hon är grymt underhållande. Vi har kanske inte samma åsikter om saker och ting, men vi är nog ändå rätt lika. Båda tycker om konst, missuppfattade, starka. Ni förstår vad jag menar.


Fin den va.. ;O

2012-07-04 // 19:03:46

Och hur fan kan du tycka att du är lik henne?
Tar du nakenbilder som Hanna gör eller vaddå?

Svar: Arg person där. Haha. Nej. Ta inte saker för givet. Widerstedt är underhållande. Acceptera andras åsikter, är dem lindriga och du vägrar acceptera dem - gå därifrån eller dra åt helvete. <3
B. Lawless

2012-07-06 // 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback