The Infamous Middle Finger

xxzxczx me

En gång förra veckan vaknade jag klockan tre på morgonen av att någon var i mitt rum. Det visade sig att min syster tänkte sova i andra sidan av min dubbelsäng, hon hade känt sig iakktagen i källaren, och plötsligt gick det nya brandlarmet igång i hennes rum.
 
Vi satt nyss och kollade på television, och brandlarmet gick igång åter igen. I källaren. Dock har vi också ett brandlarm på övervåningen, och det har inte alls börjat tjuta. Mamma reste sig upp för att gå och fixa till det, och efter några meter slutade det att tjuta. Så min syster får sova i min säng igen. 
 
Jag vet inte varför alarmet tjuter. Kanske sitter det på fel sätt, kanske är det dammpartiklar eller så finns det störningar i luften ifrån en annan dimension som får alarmet att tjuta. Det vore perfekt. Vi lever inte ensamma på jorden.
Ändå tror jag att det värsta av allt är att hon är fyra år äldre än mig. 
 
Bildkälla: tumblr.com


Åh, brandlarm är sådana. Dom kan få fnatt.
Men man kan ju alltid drömma...

2012-08-11 // 01:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback