The Infamous Middle Finger

Idioter (notera krunegårdlåt ha)

Nu är bilden färdig och färgläggd! Jag arbetade knappt på frisyren den här gången, fast jag tycker allt att det funkade helt ok ändå. Problemet var väl den silverfärgade Promakern jag använde som grått till håret, och bland annat dem små prickarna i ögonbrynen. I scannern började det silvriga skimra av ljuset. 
 
Sedan har jag tänkt på att en hel del söker efter perfektion, men jag tycker bara att det är mänskligt med skavanker. Allting borde inte vara perfekt, fast ja.. enligt mig är dem där små felen saker som gör bilderna perfekta. Som att krydda på med lite mänsklighet, liksom.
 
Jag har inspirerats av Lana Del Rey och Undamyumbrella. Får sorgligt nog en hel del inspiration ifrån den hemsidans kreativaste medlemmar. 


Är du medlem på stardoll?

Svar: Yes!
R.

2012-08-14 // 15:18:03

Hej. Folk sa att du inte tänkte logga in på gSm igen, men jag har skapat en tråd om A-runk-modellen. Om hur det gick till, liksom. Ville att du skulle veta det.

http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=4275817

Svar: Tack för att du sa som det var.
R.

2012-08-15 // 15:24:51

Omg, fattar inte hur man kan rita så fint! :(

2012-08-24 // 17:45:49

Älskar tekniken du använder dig utav!

Svar: TACK!
R.

2012-08-26 // 17:44:43

Otroligt och oändligt gånger bättre än vad jag gör.
Avgudar sätter du målar på.

Svar: Wow, tack! Du vet att du är otroligt grym.
R.

2012-08-30 // 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback