The Infamous Middle Finger

Here's the news.

Min blogg är rent skräp. Jag är medveten om det. Jag lägger inte ens upp teckningar längre. Inte på ett tag. Det enda ni får se är fula kollage jag gör ifrån en hemsida. Mycket har hänt, knappt någonting ifrån era perspektiv.
 
  • Jag har varit sjuk. Förkyld. Idag försämrades min hörsel, jag kunde knappt höra vad jag sa och nu ringer det i öronen mer än det vanliga, ständiga mullret. 
  • När jag cyklat hem i spöregnet råkade jag somna till Grey's Anatomy och vaknade nu, fyra timmar senare, med en ofärdig labbrapport och troende på att det var onsdag morgon. 
  • Jag har också gjort mig av med min dator. Därför våldgästar jag mammas dator ibland för att kolla läget. 
  • Loggar in här varje dag, jag läser era kommentarer och kollar statistiken, ville bara säga det med. 
  • Skulle vilja sätta en säkerhetsnål i mitt ögonbryn. 
  • Jag har en fisk, kampfisk eller något, kallar honom för Mr. Snoops, han är blå och röd och han följer mig med blicken.
  • Jag har en stor fejktatuering på en spindel på axeln bara för att.

 



Nopp, jag tycker din blogg är väldigt unik och lärorik. Plus du är häftig! :'3

2012-08-30 // 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback